bisenakillisinzaten ben yaptım . Siyah erik ve incir pestili yaptım. Geçen hafta yaptım. Siyah erik 1 kg dı . Tencereye koydum orta ateşte içine 1 su bardağı şeker ve 1 cay bardağı su koydum kaynattım sonra posasını elekten geçirdim pişirme kağıdını yıkadım tepsiye koydum elekten geçirdigimi de yağlı kagıda döktüm . 3 günde kurudu istanbul gibi biyerde . Sonra kesip kesip çıkardım. Buzluga attım