Nurhanakin Merhaba hanımlar, bebeğim 47 günlük bugün kalça ultasonuna gittik 58-60 çıktı doktorumuz 1 ay çift bez kullanıp tekrar gelmemizi söyledi. Normal mi diye sorduğumda ise yenidoğanlarda olabilir tamamen düzelebilir dedi. Bu durumu yaşayan var mı
Buketburcu Nurhanakin aynısını ben yasadım diger ayda düzelmişti banada dedi çift bez ama cok sıcak diye birde sünnet ettirdik biz 40 günlükken kıyamadım takmadım ama düzeldi bizimki
Birkizannesi12 Bizde geçen hafta gittik bizde de 58 60 çıktı. Sadece 1 ay sonra tekrar kontrole gelin dedi. Bu aylarda daha küçük olduğu için eklemleri tam yerine oturmamış olabiliyor dedi. Aile hekiminize sordum o da bu değer tam olarak kalça çıkığı denmez sadece kontrol gerekir dedi
Nurhanakin Birkizannesi12 bize de çift bez kullanın bacakları ayrık kalsın dedi inşallah bu da farklı bir sorun yaratmaz
Birkizannesi12 Nurhanakin inşallah. Ben aile hekiminize sordum doktorda sormak aklıma gelmedi. Herhangi bişey yapmamız gerekiyor mu dedim hayır gerekmiyor demişti
Nurhanakin Buketburcu bizde bugün gittik şimdi çift bez bağladım bakalım biraz rahatını bozuyoruz bebişlerin ama ne yapalım insan korkuyor
Birkizannesi12 Nurhanakin çok haklısınız. Benim de bir türlü aklımdan çıkmıyor ve çok korkuyorum düzelmezse diye
Rumeysa_1 Nurhanakin Merhaba bizde aynı problemi yaşadık. 60 ve üzeri olması gerekiyormuş. Doktorum 1 ay sonra tekrar gel dedi bu süreçti çift katlı bez tak dedi çok büyük bir açıklığınız yokmuş 2 cm sadece fark çift katlı bez takabilirsiniz.
Nurhanakin Rumeysa_1 evet bize de doktorumuz çift bez dedi öyle yapıyoruz 1 ay sonra tekrar gideceğiz inşallah düzelir
Nurhanakin Birkizannesi12 bende burda bu durumu yaşayıp düzelenleri görmek istedim insan korkuyor tabiki ne olursa olsun ama yorumlar biraz içimi rahatlattı inşallah düzelir sizinkide bizimkide