Bizde ağlama yok ama asla uyumuyor. Sabah 6 buçuktan bu saate kadar sadece 10 dakika uyudu , daha şimdi uyuuttum bakalım ne kadar uyuyacak. Sabah 5te uyanıyor, saatlerce uyutmaya çalışıyorum. Bir de çalışıyorum o kadar yoruluyorum ki. Ne zaman geçecek birisi bir ümit versin