Merhaba arkadaşlar, biz yeni bir eve taşındık, çamaşır makinesinin yeri banyo ama sığmadı, makinanın ölçüleri standart ama yer 3 cm eksik. Bizde balkona koyduk. Burası -40 gören bir yer kışın. Ama balkonum cam balkon pvc ve kalorifer de Çar balkonda. Ama makina bozulur kışın diyenler var. Bozulur mu?
Birde koyabileceğim ebeveyn banyosu var, mümkün olur mu?😞