Nur1818 teşekkür ederim canım yok hiç bir belirti göstermedi sadece vücudunda eklem yerlerinde pişik tarzı şeyler oldu geçmedi ama onu b12ye hiç bağlamadık 3 ay kontrolünde doktorumuz rutin tahliller yapınca çıktı. Kafasını gayet iyi tutabiliyor dönüyor hareketleri normal bebeğe göre hatta çok fazla ama anlamadım nasıl oldu benden kaynaklı sanırım benim az olduğu için bebeğime de az geçti heralde