Gamzezzzz Anneler merhaba evim 2+1 misafir odasını oturma odası yapıp diğer odayı çocuk odası yapsammı? 3yaşında henüz iyi vakıt geçirir oyun alanı olur onun için diyorum kimisi bekle diyor en iyi önerileri ben yine sizden alırım
Lulemom Gamzezzzz 3 yaşında odasını ayırmamış mıydın ki. Aslında ayırman gerek artık çok geç kalmışsın. Tabi ki odası olsa daha iyi olur. Kendine bi alan olur. İstediği gibi oynar
Aysubtin01 Gamzezzzz ev sizinse çocuk odası olması iyi bence beklemenizin anlamı neymiş yani hem 3 yaşında kendi alanını bilir orda beraber vakit geçirirsiniz orda uyur benim de kendi evim olsun ilk isim oda yapmak olur
DunyamMavi Gamzezzzz benim evim müsaitti ben doğmadan yaptım. Psikolojik olarak beni çok mutlu etti eşyaları her şeyinin yeri belli. Çocukların ıvır zıvır bi sürü şeyi oluyor oyun halısı puseti ana kucağı vs her ey derli toplu bi arada duruyor. Sizin yerinizde olsaydım da 2 yaşındayken yapardım hem zaten odadan ayrılması gereken bi yaş hem de artık oyunla vakit geçireceği bi yaş. O yüzden ayırmanızı tavsiye ediyorum.
Esdoel Gamzezzzz kızım 5 yaşında 2 yaşındayken ev aldık başka şehire geldik borç vs derken oturma odasında yattı 1 ay önce oda aldık çok şükür yarın gelecek kendine ait odası olacak. Ksrdesi 2 yaşında herseyine karışıyor kız ne boyama yapıyor ne oyun oynuyor kendi odası olunca daha iyi olacak onun için
Birgocmenkustuo Bebegim 8 aylik ve kendi odasında uyur ve orda oyun oynariz sadece. Çocuklar kendi odalarının olduğunu bilmeli. Kendi özgür ortamlarının olduğunu bilmeli diye düşünüyorum. Tabi imkanlar el veriyor ise.
Dilaylaa Ben odasını ayirdigimda kızım altı aylıktı :) yani bence üç yaş çok geç , kızım şuan üç buçuk yaşında . Yani beşikte veya yanımızda yatamaz hiçbirimiz rahat edemeyiz ki siz nasıl yapıyorsunuz
Gamzezzzz Dilaylaa inanın belki avantajını bilemeiğimdendir hiç yadırgamadım Hep bizim odamızda uyudu Birde söyle düşündüm gece ateşlense öksürse uyuya kalsam nasıl olur
Dilaylaa Gamzezzzz gece durup dururken neden ateslensin ki hasta gibi olduğunda zaten sürekli kontroll ederiz . Yani mesela sizin sesinize felan uyanabilir . Biz film felan izleriz . Birşeyler yiyip icer konuşuruz . Akşam vaktimiz hep yatak odasında geçiyor. Bizim üç senedir kamera telsizimiz de var telefondan bakabiliyirum . Hem daha uzun uyuyor daha kaliteli uyuyorlar emin olun. Ama hiçbirine gerek kalmıyor inanın küçük bir sesi duyuyorsunuz.