Benimki doğduğundan beri beş dk emiyor. Çok kısa bir dönem on dkya yaklaştı ama şu an yine aynı. İlk iki ay kilo alımı iyiydi. İki doktor da demek ki o emme ona yetiyor dedi. Yani aslında olay dakikada değil.
Bir de 40 dk memede duran bebek 40 dk aktif emmiyordur.