Ummahan250820 Kızlar yarın 1 yaş aşımız var korkuyorum biraz zor geçer ateş yapar diyorlar sizlerin nasıl oldu acaba
Bircaykoyicelim Ummahan250820 kim diyor bunu? Benim kızım da hiç bir aşı ateş yapmadı. Yapsa da Normal 😊 korkmayın. Korkulacak bişey yok. 🌹
Ummahan250820 Bircaykoyicelim Çevremdekiler korkuttu canım hep eşimin arkadaşının çocuğu 5 gün somra ateş yapmış acıkcası biraz tedirgin oldum inşallah biizmde öyle geçer tesekkur ederım canıö🥰
Bircaykoyicelim Ummahan250820 Yine her zaman ki gi abartmışlar kuzum😂 dediğim gibi ateş yapsa bile korkmasın. Çok normal ateş olması. Ateşi olursa çıkmadan da şurup vermeyin. 😊