Mahir54 Arkadaşlar 3,5 aylık bebeğim uykuya dalarken yüksek seslerden hoşlanıyor mesela yüksek sesle eee eee diye söylememden ya da çıngırağınla ses çıkarmamdan gibi yüksek seste rahatlıyor normal mi acaba