Defneligunler Herkese merhabalar kızım 4 aylık oldu ve Demir damlasına başlayacağız her yerde emzirmeden 2 saat önce aç karnına alınması gerektiği yazıyor ama sonra ne zaman emzirileceği yazmıyor bu konuda bilgisi olan var mı acaba
Umayy16 Defneligunler ben emzirdikten yarim saat 1 saat sonra veriyorum damlayi. Bi yarim saat emzirmiyorum sonra yine emziriyorum. Bazen vakit olmuyo hemen ardindan veriyorum. Bi problem yasamadim degerleri de gayet iyi.
Ozlem2904 Defneligunler süt demir emilimini azalttığı için en az 1 saat olmssi lazım arada. Ferrum kullanıyoruz biz meyve ile veriyorum emilimi artsin diye eğer emmek isterse 1 saatten önce dikkatini dagitiyorum. Dr.umuz 2 saat olması lazım arada ama bebeklerde bu zor 1 saatten önce emzrme dedi
kuzey-21 Defneligunler bize yarım saat diye söylediler. Emzirmeden önce ve sonra arasında yarım saat olmasıngerekir
Defneligunler Nesrincente sağlık ocağında bize 4 aylık olduğumuzda verdiler ben de tam bilmiyorum doktorumuz da öncesinde bişey dememişti
Nesrincente Defneligunler doktorum 14 gunlukken sağlık ocagından verecekler ıhmal etmeyin demişti 14 gunlukken verdı ler kullanıyorum ben suan 1 aylıgız
Defneligunler kuzey-21 bize de bugün 2 saat dediler ve gerçekten mümkün olmuyor çünkü gündüzleri bebeğim çoğunlukla sürekli emmek istiyor
kuzey-21 Defneligunler evet DEMİR damlası bu konuda çok sıkıntılı. 1 yaşına kadar kullandık ama meme diye çok ağladığı oldu. Halbuki emzirdim yrın saaat geçti öyle verdim. 2 saatte çok fazla. Her doktor neden farklı söylüyor anlamıyorum
Biran Nesrincente D vitamini 15 günlükken başlanan eğer prameture yada yoğun bakım süreciniz olmadıysa zamanında doğumsa 4 aylıkken başlanır Demir damlası