Kızım 2 aylıktan beri emziği sadece uyuyacağı zaman alıyordu ve dalıncada atıyordu. Şimdi 16 aylık olmak üzere uyutacağım zaman emziği alan çocuğum artık emziği vereceğim zaman ağlıyor emzik zincirini taktırmak istemiyor. Acaba emziği bırakma zamanı geldi mi bunu fırsata çevirmeli miyim? Ama şu da var uyku arası ağladığında emzikle sakinleşiyor🤷🏻♀️