Bence doktor kilosu iyi diyorsa iyidir bazı bebekler yapısal olarakta zayıf olabiliyor cok kafaya takmamak lazım bence önemli olan cok yemesi değil sağlıklı besinler yemesi benim oğlumda 17 aylık 10 kilo biraz zayıf ama dert etmiyorum 5dakika yerinde durmuyo ki nasıl kilo alsın 😀yedikleride hareketle gidiyor