Bebeğim 5 aylık ve kakası bikaç gündür beşirgin şekilde kokmaya başladı. Önceden altını açmadan kokusu bile gelmezdi. Şu sıralar ağırlıklı anne sütüyle besleniyo. Günde 2 kere anca mama yiyiyor. Bir anda Bu kadar ağır kokması normalmidir? Sizin bebişler nasıl?