Kızlar bebeğim bu perşembe günü 2 aylık oluyor. Şu sıra gece gündüz farkını anlaması için çabalıyorum. Gündüzleri salonda tv açık şekilde baby nest üzerinde uyuyor geceleri loş ışıkta yatak odasında beşiğinde uyuyor ama sorun şu ki gündüz ses ve ışık olduğu için yarım saat bile uyuyamıyor uykuya dalamıyor. Gündüzleri de mi beşiğinde yatırmam gerekiyor? Bu arada yatak odamın penceresi merdiven boşluğuna bakıyor o yüzden gündüzleri de gece gibi karanlık ve sessiz oluyor.