babyandmom1 bence bu hazırbulunuşlukla ilgili, ben de bebeğime hiç çatal kaşık verip yemesine müsaade etmedim hep kendim yedirdim ama sonra bir gün eline çatal verdim sanki hep çatalla yemiş ve öğretmişiö gibi yemeye başladı tabi illa ki döküyor ediyor ama kendini besleyebiliyor. Hiç endişe etmeyin. Tabi çatal kaşık verip alıştırmak çok daha iyi olur ama bizim sürecimiz mecburen böyle oldu iştahsız zorla yiyen bebeğe çatal kaşık verip hadi ye diyemiyorsun 🤷🏻♀️