Canım anneler 4 ay 3 günlük bir oğlum var canımın parçası çok tatlı fakat bu uyku durumu doğduğundan beri beni mahvediyor😩 İlk üç ay hiç uyku düzeni yoktu son zamanlarda biraz düzene soktum çok şükür uyanık kalma saatlerine göre uyutuyorum ama son 15 20 gündür uykuya geçerken kıyamet kopuyor denemediğim şey kalmadı ayakta,kucakta,arabada hiçbirşey istemiyor gözleri kapalı ağlıyor en son yorgunluktan bayılıyor😐 Yarım saat sonra kalkıyor geri uyutmak için yine yarım saat uğraşıyorum kucağımda kalıyor yatağına bıraksam uyanıyor böyle olunca ne iş ne yemek hiçbirşey yapamıyorum boynum belim sırtım hiçbiryerimi hissetmiyorum 🥲önceleri uyumuyordu şimdi uyuyor çok şükür diyorum ama uyutmak bir dert yarım saat sonra kalkması bir dert..Atak haftasında bitmesine 15 gün fln var atakta etkiliyor sanırım benim gibi olup öneride bulunacak olan var mıdır 😕