cahilsevmem anlıyorum endişenizi ama bence diğer bebeklerle kıyas yapmayın kendinizi yorarsınız az önce instagramda bir bebek gördüm inanamayacaksınız ama 4,5 aylık emekliyor koltuğa tutunup ayağı kalkıyor hatta ben de ilk başta inanamadım büyün postları inceledim ama olabiliyor şimdi o bebek 4,5 aylıkken emekledi diye her bebekten o ayda emeklemesini bekleyebilir miyiz ? Tabiki de hayır. Karakter olarak farklı olabilir bebek çocuk sevmiyor olabilir yetişkinler daha çok ilgisini çekiyor olabilir. Gayet güzel anlatmışsınız bence pırlanta gibi sorunsuz çok şükür sağlıklı bir bebeğiniz var sonuçta Einstain’adq beyninin yavaş çalıştığını, Edison’ada beyinsiz olduğunu söylemişler gelin görün ki bu dünyaca bilim adamları insanlığın en önemli icatlarını yapmışlar o yüzden nacizane bir tavsiye kendinizi de bebeğinizi de yormayın