Aslicamm evet bikaç test daha istedi. Ve aynı şeyi tekrar verdik tahlili. Sonuçlanana kadar B12 takviyesi başlattı. Her pzt perşembe iğne olacak vitamin. İnşallah sadece basit b12 eksikliğidir.
Çünkü bende de b12 hep eksik ve cok düşük olurdu. Çok kere hap kullandım b12. Hamilelikte ve emzirirken etkilemiştir belki diyorum.