Ya ben sabır edeyim diyorum diyorum yok taşma noktasındayım artık doktor kan değerlerine baktı normal dedi, ya bi çocuk acıkmaz mı hiç mi yemek istemez aklım almıyor ek gıda almıyor mamayı ve sağdıgım sütü videola içiyor deliricem artık bana bişey diyin 14 aylık kilosu 11.700 zayıf değil ama hep zorla besledim, 2.5 aylıktı emmeyi bıraktı biberonu bıraktı delirtti beni aylarca emzirmeye çalıştım en son sağdım uyuttum aylarca 8. Aya kadar uykusunda verdim öğünlerini evden dışarı çıkmadım saçımı bile tarayamadım yok bu çocuk benim sınavım yemin ediyorum yeter ya ağzını açsın kaşığa bi çorba içiricem elim tutmuyor her yer çorba oluyor eliyle itiyor ağlayarak yazıyorum bunları 😭 sinir olmamak elde değil sabır sabır sabır bogazım sinirden agrıyor o derece kitlendim