Selam kızlar,sonunda happymom dan buraya geçiş yaptım. Bebeğim şuan 57 günlük. Sarılık geçirdiği için doktorumuz ilk zamanlar 45dkada bir emzirmem gerektiğini söylemişti gece gündüz böyle devam ettim. Sonra zamanlar emzirme aralığını uzattım. 1saat 2 saat 3saat derken en geç 4 saatte bir besliyorum. Fakat geceleri ben uyandırmasam bebeğim uyanmiyor , acikmadigi için uyanmiyor desem uyandirinca lak lak iştahla emiyor. Sorum şu ,sizce gece uyandırmali miyim yoksa kendinin uyanmasını mı beklemeliyim ?