Ulkunuu biogaia yi biz 1 ay kullandık ama gaz için değil içinde d vitamini olduğu için kullandık. Gaz problemini geçirmedi bizde tabi her çocukta aynı olmuyodur belki sizinkini geçirir. 2 buçuk ay aynı şekilde kabız değil ama gaz ve kaka yapamıyordu oğlum ben bacaklarını havaya kaldırıp bekliyordum kaka yapsın diye ancak öyle yapiyodu. Bi de duştan sonra bebek yağıyla karnına masaj yapın o da çok etkili oluyo