tatlismelegim Merhaba hanımlar oğluma skecherstan çok tatlı bir spor ayakkabı beğendim şuan 21 aylık.ayağı 22 ydi en son ve biliyorsunuz spor ayakkabılar da çok pahalı.23 numara alsam bütün sene giyer mi yoksa ayağı hemen büyür 24 mü almalıyım
leopar tatlismelegim ayak yapısı bozulmaması iÇin bebeklerin yürümesinin bozulmaması iÇin bence büyük bence iyi olmaz tam numara alın