Bu insanları gerçekten anlamıyorum bunlar yüzünden bizde kendimize acımaya acaba bir problem mi var demeye başlıyoruz kızım 16 aylık olacak o da sizin bebeğiniz gibi tuvalete gidince kapıyı yumruklar istediği olmayınca kıyamet koparırcasına ağlıyor saçlarımı yoluyor bazende bize vuruyor ama biliyorum ki bunları isteyerek yapmıyor her gören çok hareketli Allah sana yardım etsin hiperaktif galiba diyor ne yapayım yani benimkide böyle her çocuk uslu sakin olacak diye bir şey yok bu durumun en iyi yolu kabullenmek bence