Tuvalet iletişimi kurun, ıkınmaya başladığında tuvalete tutarsanız daha rahat yapacaktır ve gaz çıkışı da kolaylaşacağımdan bebeğiniz inanılmaz rahatlayacaktır. Oğlum 40 günlükten beri kakasını tuvalete yapıyor. 10 aylık şuan. Tuvalete tuttuğumdan beri sadece 2 veya 3 kere bezine yapmıştır. oda benim takip etmemden kaynaklanmıştır.