Kızlar, bebeğim bugün tam 2 ayını doldurdu, güzdüz uykuları yok denecek kadar az uyutup yere yatırıyorum artık hareketlenmeye başladı çünkü ama 10 dk sonra tekrar uyanıyor gündüz hep bu şekilde derin uykusu hiç yok, gecede 2 saate bir uyanıp emip yatıyor geri ama gündüz 10 dk uyuyup kalkıyor ben ne işimi görebiliyorum ne başka birşey wc bile zor gittim bugün. Sizin bebeklerinizin uykusu nasıl? Bu arada bebeğim erkek.