Ne zaman geçecek bu uyuşukluk çok sinir bozucu
Betul-08 7bucik ay oldu doğum yapalı bende bayadir yok
8 ay oldu ara ara uyuşukluk oluyor 😏
Anneyim- çok gıcık bir durum dokunduğumda bi hoş oluyorum
1 sene sonra flan azalma oluyor 2,5 sene oldu benim komple geçti