Melek_20 Bebeğim 3ay 18 günlük emzik tutsun istiyorum ama almıyor, sizler basıl tutturdunuz? Kaç aylıkken tutmaya başladılar.
Linaamom Melek_20 3 ay biraz geç olmuş canım tutmayabilir ben 2.haftadan beri verdim bkaç kere tutmadı ama aldı en sonunda zaten karnı tokta olsa bsey emmek istiyordu mecbur verdim. Philips avent ultra air üçüncü verişimde tuttu
Bugleminannesii Melek_20 farklı emzikleri dene çünkü benimki emiyodu 6-12 aylık emzik almm gerekti aldım büyük geldiği için ememiyo beğenmiyor atiyo emzik arıyor ağlıyor bu sefer de eski emziği veriyorm bence emzik beğenmesinden kaynaklı bi durum
sinemmm58 Melek_20 neden vermek istiyorsunuz peki ? İlk çocuğumda verdim verdiğime çok pişman oldum geç konuşmaya başladı 2. Yi doğurdum biri 2.5 yaşına girecek biri 4 aylık oğluma vermedim emziği