Nesocan bebeğim 8 ay 20 günlük tam olarak bizi tarif etmişsiniz.... dişte değil... saat başı nedensizce uyanıyor elleriyle çarşafı yokluyor defalarca sağa dola dönüyor 🙄 uyumuyor diyemem ama bu nasıl uykuysa :((( ben gündüz uyutmamayı denedim aynı ...uyuttum aynı...duş aldırdım dışarda yordum arabayla gezdik aynı.... geçecwk diye umut ediyorum benim kızım her ayda farklı birşeyle geldi bana 6ay 1gün vaşka bir bebekti 7 ay 1günlükkeb başka 8 ayda bambaşka... sabırla beklemekten başka çare yok... yanlış anlamayın ama yanlız olmadığımı bilmek iyi geldi ...dilerim bebeklerimiz bir an önce güzel uykularla buluşurlar