Merhabalar benim bebeğim de doğumdan sonra yaklaşık 2 aylık olana kadar hep mukuslu kaka yapıyordu 4. ayda kan da görmeye başladık. Bir türlü tanı koymuyorlardı kan görene kadar. Ama ben bir problem olduğunu daha 2 aylıkken anlamıştım. Çok fazla kusmaları da vardır sürekli kusuyordu. Şimdi arkadaşlar besin alerjisinde testlerde negatif çıkıyor genellikle. Ama kakada kan olması Doktorlar için yeterli oluyor. Size tavsiyem önce süt ve süt ürünlerini keserek Bir deneyelim diyeli değişiklik yok o zaman süt ürünlerine geri başlayın .bu sefer yumurta ve türevlerini keselim Kusmalarda azalma ve kakadaki kan kaybolursa muhtemelen besin alerjisidir bebeğiniz .çok Dr gezdim bende malesef benimde Dr um geçiştirmişti😐 şimdi diyetteyim kan olayı geçti mukus devam eder denildi bakalım suan 6 aylık oldu diyete de 4. Ayda baslamıstık devam ediyoruz .Allah hepimize kolaylık versin