Merve3242 dediğim yanlış anlaşılmasın tabiki ben uzman bir kişi değilim ama sadece söylediği kelimeleri artık söylememeleri benim aklıma kesinlikle otizmi getirmedi. Sadece bir şeyler yolunda değil mi acaba diye düşündüm duyu bütünleme terapistine götürmeyi düşünmüştüm başka sebeplerden dolayı şu an ondan da vazgeçtim mesela kızım hep kucağıma gelmek istiyordu bı davranışını bıraktı, motor veya otobüs seslerinden çok korkardı oda bitti sayılır. Bir tek kelimesi az olduğu için de götürmek istemedim zamanla bu da düzelecek demek ki diye düşünüyorum henüz 13 aylık