seydassayin Kizlar benim 9 aylik bebegim var e hareketlenmelerimiz cok fazla artik pesinde fazlasiyla kosturuyorum e geceleri de gec yatinca sabah yorgunluk hatsafhada oluyo onerebilceginiz bi vitamin ek takviye var miii emzirmiyorum bu arada
Hellomoto seydassayin demir vitamini ve balık yağı kullanıyorum imom latte olan. Saçlarım da vitaminsizlikten dökülüyor diye multivitamin almıştım unutuyorum içmeyi
Asyaveannesi04 seydassayin I mom latte kullanıyorum emzirme döneminde doktorum tavsiye etti 8 aydır kullanıyorum memnunum
seydassayin Vlns hadi yaa gercekten ise yariycak biseye ihtiyacim var cunku bazi gunler gercekten cocugumla zor ilgileniyorum kolumu kaldirmaya mecalim kalmiyo :(
Vlns seydassayin yani benim de 2 tane çocuğum var ilkinde kullanmıştım şuan tekrar almam başka bi alternatif arıyorum ama kişiden kişiye değişebilir . Bi deneyin dilerseniz
seydassayin Vlns tamam tesekkur ederim ben biraz daha arastiriyim daha iyisini bulursam size de yazarim :)