kizlar ben ceyiz parasi almistim simdi ustunden 2 yil gecti. benden kesilen parayi anneme baglatmak icin dilekce verecegiz ama sgk yi ariyoruz bi diyolar ki ilk nerde islem yapildiysa oraya gideceksiniz bi ikametiniz nerdeyse oraya gideceksiniz. bu durumda kafamiz karisiyo cunku biz asiri uzak bi yerde oturuyoruz otobuslerle gidilecegi icin tek seferde halletmemiz lazim. yani gideriz olmaz tekrar gitmek gerekir bizim icin cok zor. neyse iste yakin zamanda bunu yasayan var mi ya dilekceyi herhangi bi sgk’dan alabiliyo muyuz? help 😢