neseozkan Bebeğim sürekli ağlıyo ve geceleri saat 3 gibi uyanıp 1 saat ağlıyo atak haftasında mıyız ne yapmalıyım
Nesocan Kaç aylık canım. Benim oğlum da öyle gece olsun istemiyorum. Gündüz ayrı gece ayrı yoruluyorum
Nesocan neseozkan bende o program yok canım. O aylarda benim oğlum da öyleydi. İşllh programı olan biri yardımcı olur