Kizlar eşim a101 de çalışıyor mümessillik için baya iş başvurusunda bulundu bir çok firmaya bir firma dönüş yaptı 2 mülakat 1 yetenek testi cevapladı geçti hepsini şimdi 21 günlük elemeli eğitimi var onuda tamamlarsa 3 Ekim iş başı dediler meslek nasıl iyi kötü yanı nedir bilen varsa anlatabilir mi biraz