Babyarask Kız bacım şimdiden saclarim açıldı 3.5 aylık olduk ama böyle bir saç dökülmesi yok saçında hiç kepek olmayan ben derilerim bile soyuluyor bu ne ya nasıl geçecek buuu
tatlismelegim Babyarask hiçbir şey geçirmiyor o dökülmeyi.Dökülmeyen saçlar dökülüyor hamilelikteki.Bi süre daha devam edip sonra normale dönüyor merak etmeyin benm de önlerim açılmıştı bildiğiniz sonra toparladj
Elfelf475 Babyarask benim 6 aylıkken falan dökülmesi durdu. Ama ben 4 aylıkken doktora gidip saçım için yağ karışımı ve şampuan almıştım
MelisaGoktugMommy Babyarask trendyoldan bakip inceleyebilirsin canim yada instagram sayfasindan dogumdan sonra dokulen saclar icin ben kullaniyorim cok memnunum bayagi azaltti
hepbahar123 Bıttım sabunu birebir hala kullanıyorum dökilme duruyor ve yenileri.çıkıyor 15 liraya aktardan aldım