Ervaserra1 Yarın tam 8 aylık olucaz 1 haftadır düzen bozuldu gece aniden ağlamalar gündüz huysuzluk atak gösteriyor benim gibi olan varmı çok yoruluyorum 😭😭😭
Esoes_41 Ervaserra1 benim kizim 9 aylik bende de bazen geceleri hala bu sorun devam ediyor.Cevremdekilrr disleri cikacaktir o yizden diyor ama bilmiyorjm
Afrababy Ervaserra1 kızım doğduğundan beri o kadar düzenli gece uykusu vardı ki bu ay 8. Ayında Allah kaç gün uyumadık anlatamam 11 de bir uyanıyor 5-6 ya kadar. 2 gündür düzeldi bi baktım üst dişi çıkmış. Meğer dişten huysuzluk varmıs
Serraa95 Ervaserra1 bizde bugün 8 aylık olduk üç dört gündür gece uykusu denen bişey kalmadı noldu anlamadım bende 😥
Ervaserra1 Afrababy evet dişte olabilir bitane çıktı ama onda böyle olmamıstı bakalım kaç gün sürücek gündüzleride çok huysuz
Ervaserra1 Serraa95 gündüz nasıl peki bizimkide yatırıyorum ağlayarak uyanıyo sürekli uykusunda dönüyo inliyo napıcagımı şaşırdım
Y-A-Annesi Ervaserra1 benimki de geceleri sık uyanma başladı kucağına alıp emzirip yatırıyorum benimkinin büyük ihtimal dışı çıkacak çünkü baya incelmiş gozukuyor patlamak üzere
Hmyra06 Ervaserra1 8 ay 12 günlük fazlası var eksiği yok benim kızımda aynı gece uyumaz gündüz durmaz atak haftasında gösteriyor birde diş çıkaracak sanırım 😮💨
Ervaserra1 Hmyra06 bizimde atakta gösteriyor inşallah geçer gündüzleri sürekli mızmız memnun olmama 28 gün sürüyormuş bu atak
Kaderinbiri Ervaserra1 bu zamanda atak haftadı olabilir herkes diş der çünkü atak dönemleri herkes tarafından çok bilinmez her husursuzluğu dişe bağlamamak gerek
Ervaserra1 Kaderinbiri bitane diş çıkardık onda bile böyle değildi atak bencede ama gündüz nile huysuz
Kaderinbiri Ervaserra1 atağın gecesi gündüzü yok ki balımm gece çok gibi gelir bence yykuluyuz diye başetmesi daha zor o yüzden genelde gece huysuzluğunu hemen farkexeriz ama gündüz huysuzluğu da oluyor
Serraa95 Ervaserra1 gündüz normalde de zaten pek uyumaz geceleri yine öyle çok kalknazdi ama bu ara hep kalkıyor ve dediğiniz gibi hep inliyor uyutmaya calisirken
Alparslan27 8 ay 15 günlük maf oldum 8. Aya girdiğimizden beri bir gece bir gece kötü. Uyku gerilmesi var maalesef gece sürekli piş piş halindeydim bu zamana kadar hiç yanıma almadım bu ay nerdeyse hep yanımızdaydı
Ervaserra1 Alparslan27 yaa herkes aynı durumda güya bende 7.ayda uyku eğitimi verdim yatagında yatıyordu ne güzel şimdi yataga yatırdıgım an kıyamet kopuyo bizimde hep yanımızda bazen telefondan açıyorum piş piş çok zor yaa bian önce biter inşallah