Kızım 18 aylık. İlk kez ishal oldu. Bugün üçüncü gün doktora götürmeyi düşünüyorum. Kakası koyu renkli ve inanılmaz kötü kokuyor. Acaba midesini mi üşüttü ya da başka bir şey olabilir mi? Biraz iştahsızlık da var. Normalde muz çok sever Ama iştahsız olduğu için yediremedim. Evde yapabileceğim ya da doğal içerikli ilaç ne önerebilirsiniz bana?