Deletedmom_37 merhabalar, çocuk gelişimi okuyan biri olarak bahsettiğimiz sembolik oyun (mış gibi oyun) genelde şöyledir; çocuğunuz elinde oyuncak olmasa bile sanki varmış gibi kimi zaman ellerini, kimi zaman başka nesneleri sanki bir oyuncakmışcasına konuşturup oynamaya başlar, kendine böyle oyun kurar. Kimi zaman doktormuş gibi, anneymiş gibi, aşçıymış gibi davranır. Yani nesneyi hayal gücüyle başka bir oyuncağa dönüştürür. Sizin çocuğunuzun da elini telefon gibi kullanması aslında sembolik oyunun başlangıcına bir örnek 🤗