Sybabys anne sütü alıyordu ama sütüm azdı mama da yiyordu. Sonra 3. Ayda herşeyi reddetti meme-mama kilosu düşük çıktı. Doktor da yavaş yavaş başlayalım dedi. Bal kabağı falan yedirdim kaşık maması yedirdim öyle öyle toparlandı çok şükür. 5,5 aylıkken de sütüm kesildi . Mama devam ettik hep