Çikolata atölyesinde yaptırdım her şeyimi. İsimli çikolata, hediyelik falan memnun kaldım. Hem de uygun fiyatlı.
Yemek işiyle uğraşmak istemedim. İyi ki de uğraşmadım ne bulaşık çıktı ne de yoruldum. İnternette bi catring şirketi buldum İkramla diye. Et pilav-börek-tatlı- ayran tek tek bölmeli ve kapaklı kaplarda geldi. Bir de içli köfte söyledik aynı siteden. Yanına da sarma sardık. Herkes cok cok beğendi. Aşırı lezzetliydi. Eğer kendiniz yapmayacaksanız yemek işi icin İkramla sitesini şiddetle tavsiye ederim. Cok uygun ve lezzetli menüler var. Ve çöp poşetine kadar getiriyor adamlar saatinde ve sıcak.
şerbetlik vardı kuzenimde iki tane birine karadut suyu yaptım birine limonata. Oglumun doğumdan kalan balon standı vardı. Masayı sade ve güzel şekilde süsledik. Ben cok abartmadım beyaz elbise giymedim mesela zarif bi çiçekli elbise giydim. Ufak bi okuma gibi oldu ama yeme içme ikram harikaydı.
Çikolata ve hediyelik işini hallet.
Kıyafetlerinizi belirle.
İkramlık işini kendin yapacaksan tabak çatal bardak bunlar önemli.
Süs malzemeleri alabilirsin internetten falan.