Canım biz hep pişmiş şekilde atıyoruz. Çıkarınca üstüne yarım çay bardağı kadar su çileyip zeytinyağı döküp en kısık derece ısıtıyoruz en son da üstüne limon sıkıyoruz, mis gibi oluyor👌🏼 Çiğden yapılmasına göre böyle iyi açıkçası pirinçler kırılmıyor hiç.