Merhabalar 8 aylik bir bebeğim var ek gıdaya geçtiğimizden beri iştahsız zorla birkaç kaşık yedirebiliyorum çorba Püre tarzı şeyler zaten hiç yemiyor meyveyi ısıra ısıra yiyor biraz da pankek falan. Emmesi de az 2 saatte bir emzirmeye çalışıyorum süt arttırıcı da bira mayası tablet kullanıyorum. Mama da içmiyor vereyim dedim kaç kere iciremedim. Kan değerleri normal. Çok şükür sağlıklı ama kilosu baya düşük persentil 3-10 arasında. İştahının artması için neler yapabilirim?