Selam kızlar 4 aylık bebeğim doğduğundan beri çok tercih ediliyor diye mustela şampuan kullanıyorum ama kokusu bana yoğun geliyor ve nohut tanesi kadar kullanmama rağmen epey köpürüyor. Her banyodan sonra yağ ile masaj yapmama rağmen kıZımın bacakları kuruyor Sanki çok doğal değilmiş gibi hissediyorum ve başka şampuana geçmek istiyorum sizin memnun kaldığınız şampuanlar nedir?