hum55x lcw bebege dikim yapan tekstilciler bizim eski kiracimizdi. Dolarla aliyorlar kumaslari iplikleri bu yuzden artiyor fiyat. Istediginiz yere sikayet edin sonuc alamazsiniz malesef. Hepsi kur farkindan dolayi fiyatlari cekti yukari pamuk aliyorlar iplik yapiyorlar kumas elde edip tekstilw ceviriyorlar. Eskiden 1 posey kiyafeti bize 10 $ a verirdi cunku doviz dusuktu. Yani bu kadar fiyat arttiysa anlamaliyiz ki doviz daha da daha da artacak.