Kızlar merhaba oğlum 4 aylık. ishal mukuslu yeşil kaka şikayetiyle doktora gittik gaita testi yapıldı bağırsak enfeksiyonu çıktı. Hicbiryere gitmiyoruz evden nerdeyse hiç çıkmıyorum ama nerden bulaştığını anlamadim. Haliyle doktor antibiyotik verdi. Benim asıl sorum vucutta enfeksiyon varsa ateş olur. Bağırsak enfeksiyonu olan kaç çocugun annesine sordum hepsinin ateşi çıkmış. Oğlumun ateşi hiç çıkmadı kafam cok karisti. Ates görülmeden bagirsak enfeksiyonu gecirdi mi hic çocuklarınız? Yorumlariniz cok onemli benim icin