Derinnlina Tubamelekkk bebek takımı aldım geçen kumaşları kaliteli defosu da yoktu kıyafetleri güzel çoğunlukla ama kadın eşofman altı için aynı şeyi söyleyemem 🥴
Simayelisa Tubamelekkk ben beğendim açıkçası 🤷 modamizbirden kendime de hep alışveriş yaparım bebeğime de yaptım
Simayelisa isimsiz___ ama bende aldım 4 tane takım bir de abimin çocuğuna hediye almıştım yaz boyunca giydi hiç bişey olmadı daha hâlâ yeni gibi ben takımları alalı daha 1 ay oldu ama
Tubamelekkk isimsiz___ yaa oyle mi bende hediye alacaktm aslnda arkadasn bebegine simdi teredutte kaldm