Merhaba anneler. Ben yeni doğum yaptım yüksek oranda protein kaçağı çıktı bende. O yüzden sekiz aylık erken doğum yapmak zorunda kaldım. İlk dogumumdu acaba ikinci hamileliğim de de bu sorunu yaşar miyim. Benim gibi başına gelen varmı protein kaçağın dan erken doğum yapan.