Kızlar bu konuyla ilgili daha önce de post açmıştım önce alerjiden şüphelendim kaşınıyor mu acaba dedim ama değil. Bebeğim 5 aylık neredeyse ve ağlarken sıkılıp bunaldığında göğsünü yoluyor. Yani nasıl anlatıyım buraya video ekleme imkanım olsa keşke. Bu hareketi artık tik gibi olmuş sanırım. Kıyafetinin yakasını tutup aşağı doğru çekiyor kuvvetle. Kıyafeti denk getirmezse kendi tenini tutup çekiyo. Bu sebepten boynu göğsü çizik içinde façalı gibi. 2 güne bir tırnaklarını kesiyorum, göğsü kapalı şeyler giydirmeye özen gösteriyorum ama parmaklarıyla bile olsa Bi şekilde zarar veriyor tenine. Uykudan uyanırken bile yapıyor bilinçli değil yani ama kendi canını yakıyor. Tutuyorum engellemeye unutturmaya çalışıyorum sırf bu sebepten 1 dk bırakıp gitmiyorum ağlatmamak için ama anlık Bi şey engel olamıyorum. Bir tanıdığımızın bebeği de bu şekilde kendi ensesindeki saçları çekiyormuş. Böyle Bi şey yaşayan var mı ya da önüne geçebilen kendi canını yakıyor çok üzülüyorum yer etti artık hep kızarık göğsü 😥