ipek_dfn22 4 günlük bebeğim var Manuel aldım ama hiç ise yaramadı bana onerirmisiniz iyi bir marka süt sagmak için
menek16 ipek_dfn22 sürekli sagacaksanız kiwi var bende iş görüyor fiyatı da makul belli bi süre sagacagım dersenız madela hastane tipi kiralayabilirsiniz
1ana_2evlat ipek_dfn22 Ben hem satıyorum hemde kullandım kiwi çok iyi lansinoh ve e bebek markasında güzel birde Philips avent. Temiz ikinci el isterseniz bana haber verin elimde cifli ve tekli elektrikli var uyguna veririm işiniz görülsün.
Selin589 Çiftli lansinoh kullanıyorum kiwi ve mamajooo da denedim. Süt miktari artmıyor hepsinde aynı çıktı benim. Kiwi bir tik daha güçlü çektiği için acıtıyor. O da 1 tık. Lansinohda vakum problemi var sürekli bir sorun çıkıyor. Mamajoo al derim.