Yusufgul Ya urkutmek gibi olmasin ama 3.5 aylik kizim hala oyle. Ac olsa da olmasa da gunduz surekli memede. Emiyor emiyor, arada kusuyor tekrar emiyor. Arkadaslarin dedigi gibi donemsel seyler sanirim. Atak donemlerinde boyle oluyorlar. Atak donemleri de bitmiyor tabi, biri bitmeden biri basliyor. Kisacasi, biliyorum cok zor ama cok kafaya takmamaya calisin.
Yaralar icin ben dogumdan itibaren gumus kalkan ve arada lansinoh kullanmistim. 1 ay boyunca, emzirmedigim her an kalkanlar takiliydi. 1 ay sonunda cok rahat cikardim kaldirdim kalkanlari. Bir daha da yara falan olmadi.